مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:552023-08-30اقتصادي

افتتاح یک مجتمع گردشگری کشاورزی در فومن


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از افتتاح یک واحد بوم گردی با محوریت گردشگری کشاورزی در فومن خبر داد.

- ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر از افتتاح یک واحد بوم گردی با محوریت گردشگری کشاورزی (چای) به مناسبت هفته دولت در شهرستان فومن خبر داد و افزود: این واحد گردشگری طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استانداری و جمعی از مسئولین این شهرستان به بهره برداری رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، صنعت گردشگری را از شاخصه های مهم در توسعه ی پایدار برشمرد و بیان کرد: یکی از مهمترین صنایعی که می تواند در کاهش تورم و حمایت از رونق تولید ایفای نقش کند، بخش گردشگری است.

جهانی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری گیلان اضافه کرد: با توسعه زیرساخت های مورد نیاز در گردشگری می توان علاوه بر رونق اقتصادی از مهاجرت روستاییان به شهرها هم جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: با رونق اقتصاد گردشگری در روستاها، می توان روح زندگی و امید در روستاها را زنده کرد و از طرفی موجب رونق بخشی کشاورزی و دامپروری و صنایع دستی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اشاره به جزییات بیشتر پروژه گردشگری کشاورزی در فومن بیان کرد: این مجموعه گردشگری با مساحت کلی بالغ بر 150 هراز متر دارای 600 متر زیربنا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک مجتمع گردشگری کشاورزی در فومن

افتتاح یک مجتمع گردشگری کشاورزی در فومن